take it all.

sprang för första gången på denna vecka på löpbandet nere på gymmet idag, har ju behövt ta det lite lugnt eftersom jag tatuerat mitt revben precis, och är då lite öm fortfarande. men det gick helt ok, sprang igenom 6 km, och gick sedan powerwalk i 3 km. när jag känner att min tatuering läkt ordentligt så skall jag börja springa HIIT hade jag tänkt, så man kör slut på sig ordentligt. efter jag löpt på bandet, körde jag mina vanliga rep på mage, armar, rumpa, rygg. imorgon blir det upp tidigt och jobba, sedan kika damernas allsvenska match, och sedan innebandy hade jag tänkt, sen får vi se hur kvällen blir. nu måste jag gå och sova så jag orkar ta min timmes promenad på morgonen innan det bär av till jobbet!

bild från mig och salina, när vi hade 18års firande.


Kommentarer
Postat av: elin

sv:OOOOOOOMM HAN EEEE

2011-10-14 @ 23:45:48
URL: http://ellinkulovainio.blogg.se/
Postat av: kattis

sv; på coop forum i norrtälje, hehe. :)

2011-10-15 @ 12:08:03
URL: http://rkatarina.devote.se
Postat av: otränad

Tja! vad brukar du göra för rumpövningar? har försökt få snyggare rumpa länge men har inte funkat.

2011-10-16 @ 10:12:46
Postat av: svar till slappröven! (skämtåsido)

haha jag gör ingen speciell rumpövning alls faktiskt!!

2011-10-16 @ 21:51:12

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0