love is just a word.

tjulululu... jobbade idag från 8.00 - 14.00, duktig som jag är! sen drog jag och alicia oss ner till valvet och kika allsvenskan, sedan blev det innebandy direkt efter. ikväll ska jag ta det relativt lugnt också, har bestämt mig för vit helt. behövs sånt ibland med. skall fortsätta lyssna njutbar musik och läsa igenom lite bloggar, sedan blir det filmtittande, och imorgon blir det gym på morgonen, och sedan bege mig till lagunda för att se min brors handbollsmatch, sen är det dax att vinka adjö från helgen.. men komma undan pluggande imorgon lär jag inte lyckas med.. tjue.

brun man kände sig där då, måste ta tag i solningen alltså när min tatuering läkt!!!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0