jag saknar dig mindre och mindre.

idag har jag; tittat match, övningskört inne i stan, köpt vinterjacka, gymat.
nu väntas söndagsmat, fläskfilé, bakad potatis osv.

tänkte bara berätta hur en veckas träning för mig ser ut, denna vecka har jag:
måndag: simmade 30 min med alicia, kvällspromenad 1h.
tisdag: löpning 5km
onsdag: vila, kvällspromenad 45 min
torsdag: löpning 5km och styrkeövningar, sedan tog jag mig till badhuset och simmade 30 min.
fredag: morgonpromenad 45 min
lördag: morgonpromenad 45 min
söndag: gick på bandet 4km, crosstrainern 3km.
det är min veckas rutin ungefär, och vanligtvis handbollsträningar 3 ggr i veckan också.

skall nog börja skriva träningsdagbok snart, så man kommer ihåg hur mycket man tränat på veckorna, samt förbättringar osv, verkar smart.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0