att jag alltid lyckas.

nu har jag varit riktigt kass på att blogga känner jag.. men har inte riktigt haft tid. i helgen blev det ännu en vit helg, då jag i lördags kikade herrarnas match och sedan var vi några brudar hos sandra och badade jacuzzi, sedan på söndag bestod den största dagen utav bussåkande till bollnäs och tillbaka, där vi hade match. igår efter plugget drog jag och alicia och simmade en halvtimme och sedan dror en solning efter det.kvällen spenderade jag med en vän och tittade på kommisarie späck och sedan baksmällan 2. idag var jag hemma från skolan, hade en sån fruktansvärd mensvärk...så jag och salina stannade hemma och hade en liten "relaxdag" och sedan drog jag, salle och virre till gymmet då jag sprang 5km. har precis käkat mat, och nu ska jag bara ta det lugnt, dock skulle jag väll behöva ta tag i alla de 100 försenade uppgifterna som jag inte ens orkat lyft ett finger för ännu. fml. men jag ser framemot helgen om något, då blire festligheter.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0