träna,träna,träna,träna,

min vecka har sett ut som rubriken lyder, massa handboll, gym +school. känns som jag är den enda mänskliga varelsen som inte ynnat sig en semla idag? men jag var fan mer sugen på en fruktsallad, efter att jag fick se jennys fruktsallad efter träningen den muppen.. fast hon är snäll, får låna handduk osv, när man glömt ta med sig. hehe. veckan kommer fortsätta följande tränatränaträna. tror jag blivit en träningsnarkoman av något slag, imorgon som är min enda träningsfria dagen så skall jag in till norrtälje och gymma innan skolan, sen efter skall jag simma, sen efter det se match och få SM TRÖJAN. men har ju fan JUNIOR SM STEG 5 i helgen... åh jag är så jävla taggad!!!!!!!!!! på fredag börjar min första match 16.30 emot tumba! sen har vi två gruppspelsmatcher på lördag, den första klockan 9.00 emot kärra och den andra 14.15 tror jag.... emot guif! (tänkte bara så att alla vet, så ni slipper fråga mig sen) nej denna blogg kommer nog vara rätt off ett tag nu framöver, så ni slipper ödlsa tid här. imorgon och i övermorgon får jag nattsällskap mys. tjue världen.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0