SM BRONS

fan vad min röv gör ontttttttttttttttttttttttttt..............kan någon komma och massera den???? kan få massera resten av kroppen också.. sån jävla träningsvärk. går som en jävla gammalgubbe haha.. hatar att mitt knä ilar också, men vad gör de, är glad och nöjd som fan av helgens insats. trea bäst i sverige är fan inget att vara missnöjd äver, jävligt grymt!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag försöka hålla mig vaken till solsidan.....och lite till, så jag inte somnar snart. tjarå gottfolk. imorgon är jag beredd på en go massage av frida i plugget..' JUSTE SEN BLEV ÄVEN TVÅ BRUDAR I LAGET ALLSTAR!!!!! SANDRA SOM MÅLVAKT OCH CARRE SOM 9 METERS, RÄTT GÖTTT!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0