gynekologen i askim

gårdagen ska jag sammanfatta mig kortfattad. vaknade upp med finfinasalle, efter en mycket trevlig kväll hemma hos simonboyyyyyyy. tog en promenad med en annan fin vän, röjde hela rummet och flyttade upp till övervåningen igen. drog ett träningspass med mamsen.
idag efter pluggen drog jag direkt til gymmet och sprang, som jag iprincip nästan gjort varje dag i snart två veckor. skööööent. har nyss tittat på alla bilder från sandras kamera från lördags, alla ser man ju helt föräklig ut på... fast ganska roliga, bortsett från att jag blundar på iprincip alla,. ha. sitter just nu och skriver en summary av min ena engelska bok som jag snart läst klart.. mamsen säger att alla engelska rester ska vara klara tills vi drar till grekland, får se hur det går, skall göra mitt bästa. fick en god nyhet angående matten förra veckan också, så sköent. nej nu måste jag fortsätta skriva.... snart börjar ju gynekologen i askim hahaha.
här kommer lite bilder från lördags;


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0