vad jag hunnit med under den senaste tiden, (eftersom jag inte orkar lägga ner tid på bloggen så mycket mer)

  • ätit alldeles för onyttigt (pizza).
  • festar alldeles för mycket
  • umgåtts med alldeles för underbart folk
  • levt livet alldeles för mycket.
  • jobbat en del
  • tog årets första nakendopp i fredags natt.
  • firat en nybliven student uppe i rånäs där det var en av de roligaste natten någonsin!
  • börjat tränat hyffsat igen.
    badat bastuuuu
  • umgåtts med jätte fina tjejer
  • övernattat och varit med pella alldeles för mycket, men det gillas mycket.
  • börjat på p&l feber!!!!
  • inset att det inte finns ett skit att hämta från dig.
    grillat en massa
    badat tunna
    övningskört en heldel.
  • åååååååååååååh nu skall jag bara förtsätta leva livet.
  • i helgen blire ju fekke igen som alltid.. untz untz.



    jag hare bra.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0