en gräslig måndag.

ja hur ska man sammafatta den dag då. sov en hel lektion som var två timmar är inte okej iallafall. det enda jag sittit och gjort sen jag kom hem är att suttut och skrivit om hela min svenska uppgift, i fem timmar. nu är jag iallafall klar och tio sidor får fan räcka.. ska man börja skriva laborations rapporten nu när man ändå är igång eller? imorgon drar jag in till skolan för ren chansning. är isko sjuk så har jag bara en lektion imorgon, och det känns rätt onödigt då drar jag hem, men jag och frida drar iallafall in på morgonen och har vi idrott så äre så, annars drar vi till friskis och gymmar, och sedan hem. ååh har fått reda av pappa att JSM är i växsjö snart, fett najs! åh fårse om jag åker med till paris snart också. nej tror jag går och lägger mig nu. hej!!!!!!!!!!

gonna be someone, something, someday.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0