En bild på mig + 10 fakta om mig.

  • jag har bott i Rimbo hela mitt liv.
  • jag har en tung piercing, samt en i naveln. funtar på en tatoo snart.
    jag har flyttat tre gånger i mitt liv, samt gått på tre skolor under mellan - och högstadiet.
  • jag är ganska pojkig av mig,men har tre bröder så inte så konstigt. men inget jag skäms över.
  • jag är inte så bitchig som jag ser ut, helt ärlig är jag jävligt töntig, skön och helt egen. KONSTIG!!!
  • jag kan erkänna att jag är jävligt bortskämd också, har levt på mina pärons plånböcker jämt.
  • jag har spelat Fotboll, tennis, friidrott, ridit & handboll, nu är det endast Handboll som jag håller på med.
  • den personen som är mest lik mig, all in. som jag nog kan ha roligast med på vårt alldeles speciella vis, är salleboy. finns ingen människa som är så öppen, egen och SIG SJÄLV som henne. sick.
  • jag åker utomlands en gång om året ungefär. dock åkte jag två gånger år 2010, älskar värmen.
     jag skulle lätt vilja ställa upp i Robinson när jag har åldern inne, för mitt liv om 10 år ska jag bo mitt ute på någon fin Ö, och leva livet, leva som Tarzan ungefär. ta dagarna som de kommer.



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0