borlänge

igår morse gick bussen till borlänge klockan 08.00, softttttt. vi torskade rätt stort, fick en hård smäll på bröstkorgen och äckel ******** dommarn såg självklart inget, sen satt jag mest av tiden på bänken för det gjorde ont att springa... herrarna spelade lika, de ska de vara rätt nöjda med med deras kassa försvarsspel. finns inga dommare som är bra uppåt i landet, så jävla kassa, och då menar jag kassa åt båda hållen..herregud. känns jag kommit in i en liten "hatadomarn" period höhö. bussresan hem var as skön hahah, så jävla kefft roligt vi hade.
hemma runt 22.00 efter ett stopp på donk. sen när elin sa att min bror hade varit med i DN så blev det lite ironiskt, då de skulle skriva om henke, så blev johan med på bilden.

såhär tyckte jag och andersson om dommarna!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0