13:49

igår var jag och kika herrarnas match, åh dem tog hem två poäng, awesome. idag vaknade jag lite för sent tycker jag, men faktiskt ellens fel eftesom vi var vakna till klockan tre på tisdagsnatten. men vad gör man inte för OTH? ahjaaaaaa. just nu sitter jag och framkallar en massa bilder på internet, som jag sen skall sätta upp en massa bilder på min vägg i mitt rum, typ bilder som får mig att må bra, som får mig att tänka tillbaka på fina situationer, ställen och som framförallt väcker fina minnen. sen skall jag nog ner till hallen och kolla DM klockan 15.30 då min brur lirar, och dissar nog alicy, skulle åkt in till norrtälje och hållt henne sällskap först men vädret var ju inte direkt lockande. ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, men något skall jag nog hitta på.

just nu längtar jag något till sommarn, värmen, friheten.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0