det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå

BLOMQVISTENS BLOGG BLIR VÅLDtagenGÄSTAD!

tjenare alla snyggingar som läser sophias blogg! mitt namn är elin fransson.
jag käner mig lite ärad som får skriva på sophias mega snygga blogg, ärad HAHAH! hedrad menar jag fast man kanske kan säga ärad, eller?! jaja skit samma. just nu befinner jag mig i skåneland hos min släkt så min saknad till sophia är stor så jag hoppas att ni som träffar henne tar hand om henne väl som till exempel lagar mat åt henne, duschar henne & ger henne pengar när hon behöver, haha! :)) på fredag får jag äntligen träffa skrutten, då ska vi festa gärnet!! vi har aldrig festat tillsammans om ni vill anteckna det får ni gärna göra det!!! :D :D aja, längtar tills på fredag som satan iaf! så alla vet. hoppas vi träffas på fredag om någon mer ska till david och fira hans arton års dag. btw så läntar båda vi som tusan till åhus. (därsågsviförstagångenutanattvikändevarandra)ska till åhus på tisdag eftersom min mormor & morfar bor nästan där, inte alls lika kul på vintern. vill ha sommar,sol, beach handboll & rimbo hk. det är grejer det! 


 
ta en titt på min blogg också, läs sophias gästinlägg på min blogg.
mitt gästinlägg måste varit bäst eller vad säger ni?!?!

puss på  er!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0