körkort, snart jullov och funäsdalen. guld.

blogg är inte dirr min starka sida, men sitter knappt vid datorn, förutom när jag pluggar. har hunnit få körkort iallafall, riktigt jävla fränt. igår firades sandra 18årsdag med en utgång på mobergs, LYCKAD som fan! jag, salle och frida somna som flodhästar runt 5 imorse, sen ringde klockan vid 8 och det var dax att ta sig till jobbet. tagit en behövlig dusch idag var dagens höjdpunkt, försökt få lite plugg gjort och det gick sådär.. skall kika på min eventuella pälsjacka jag skall shacka från modekungen. sen blire slapplördag, skönt som fan. imorgon blir det troligtvis driva till katrineholm och kika sverige elitcupen med mina sköna hoes.

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0