where you gonna go.

min träningsfria dag på flera veckor känns det som, det känns jobbigt.. men behövde plugga ikapp mig lite kände jag. så nu har jag både gjort klart en engelska uppgift och ett föredrag om kloning. samt pluggat lite på provet på torsdag, som jag är tvek på om jag verkligen ska göra, vet inte om jag kommer må så speciellt bra efter skivan imorgon. he. mamma, pappa och marren är hemma nu. känns skönt. har även hunnit myst lite med min lille söthund. men nu ropar marren att jag ska komma ner, lite presenter från paris kanske??????? fick även ett par jeans av pappa från USA. ni blir det ner och mysa med familjen dela på hämtpizza med mami. puss
bilder från när jag var i Paris.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0