mysiga lördagsdag i storstaden, love.

igår gick jag upp väldigt tidigt, drog och jobbade och satan vilket skönt väder det var, och tur som jag har så stod jag ute och grillade ye. åkte sedan in med alicia till stan och traskade runt på stockholmsgator, köpte hem ett bar råsnygga shorts, som jag ska piffa upp lite mer sen. sen tittade vi på filmen I'm number four den var riktigt bra faktiskt, och snygg skådis. kom hem runt 11 då kvällen fortsatte med friday & lite people. idag gick jag och alicia och snackade om våra framtidsplaner påvägen ner till station för hon skulle åka och jobba. själv har man pluggat lite olycksfalls prov och gjort klart Ivals redovisningen. skall nog ut och sätta mig i solen med johan, emelie, gille, bebisen, alice och sola nu! sedan ska jag få övningsköra :). och ikväll blir det en springtur eller ner till gymmet!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0