fint med lov boy

det fick bli nattsällis inatt igen. igår var jag inne i stan med två fina tjejer och blev 1000kr fattigare oups. satte oss sedan nere vid kungsträdgården och "luncha" haha. dagen levererade. imorse drog jag ut och sprang några km, gick hem till min älskade mormor, vi satt i solen och pratade om allt mellan himmel och jord, man kan verkligen prata om allt möjligt med den tanten, hennes mun och nyfikenhet dör aldrig ur. sedan sprang jag vidare hem en sväng, sjönk ner i solstolen för en stund och planerade kvällen. blir troligvis in till norrtälje med fina tjejer och antingen sätta oss vid parken och mysa och äta om vädret tillåter, annars har vi plan B, C & D om den första skulle dunsta. nej nu har jag lite ärenden samt att snart kommer en mupp hit, så jag måste kila om jag skall hinna med allt.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0