from ayia napa!

har varit här i två dagar nu... anlednignen till att jag sitter vid internet är för att lillebrorsan skall in på farmville hela tiden.. och vågar inte gå själv så klart en storasyster ställer upp! flygresan gick jätte bra ner hit trots att jag var väldigt nervös. men klarade det galant, sov förmesta dels hela fylgturen som några filurer säkert har svar på... sov cirka 1 timme den natten innan jag skulle flyga hahah! men igår så drog vi till golden beach där vi låg och stekte hela dagen. dock så smörjde jag inte in mig ett skit, vilket jag kanske bort gjort så brände mig lite på ryggen, men det är helt borta idag. idag åkte vi till vattenlandet och det var najs. stekte lite till så nu känner jag att jag fått lite färg iallafall hehe =) imorgon skall vi nog bara ligga på nissi beach och steka och badaaaaaaa. älskar havet <3 måster ng börja plugga lite på samhällsprovet också.. usch läskgit,. försöker läsa men fattar ingenting :(:(:(:( men iallafalll det är det jag gjort hitills. och juste besäkte även centrum där det finns massor affärer hät, jag var där för tre år sen med mamma också och då var jag helt kär i en affär. antingen så har jag fått bättre klädsmak ellr också så har affären fått fulare kläder haha. så vart lite besviken. men nu skall vi snart upp på hotellet och dyyyscha och sedan skall vi fixa oss och ut och käka. ciao bitches,.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0