en fredag med storebror framför idol!

ikväll blir det endast softar helg hemma i fredriks lägenhet, där vi skall titta idol och äta gott!
var ledig idag, så friday sov hos mig inatt, då vi hade one tree hill marathon typ, älskar OTH! sjukt stört hur det kan påverka mina känslor. ahja anledningen till att det blir myskväll ikväll är väll mest det att jag skall upp halv sex imorgon bitti, skall till härnösand på JSM ju så nu äre bara tagga och kötta sönder. blir awesome. skall snart ner till träffen och betställa en advokadosallad till mig och någon pizza till fredrik lär jag tro! här kommer en bildbomb på lite randompics som tagits i veckan.


Sagan är slut, jag sätter punkt för sista raden.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0