cypern, ayia napa. here I come.

ojojojjjo bara tre timmar kvar tills jag åker hemifrån, kanske dax att dra slaggen nu så man får någon timmes sömn. men kanske skall berätta min födelsedag. började med att fredrik och erika grattade mig 00.01 inatt/imorse. sen sov jag till kl 10.00 tog bussen till norrtälje och köpte ett par hörlurar. sen hem igen, iväg på match i  uppsala. sen middag hos mormor, efter det vid sju var det hem till mig där några snygga brudar bakade tårta. blev drömtårta, smakade dock inte som den skulle men whata fuck who cares?!?!?! not me. sen åkte jag och elina till tobbeboi och titta film SKRÄCKIS med tobbe, elina, johan, lillje och wester. sen drog jag, elina, tobbe och patrik till donken i hägernäs, sen blev det till täby en sväng och sedan förbi Djursholm där vi tittade på snygga kåkar! dock blev vi stoppade av polisen, haha det var ju väldigt bra att tobbie hade körkortet med, så vi fick glida vidare sen. så kom hem nyss ungefär, dax att sova nu då kanske. för ikväll är jag i ayia napa och njuter av värmen och firar min faders födelsedag! JAG HAR IALLAFALL HAFT EN UNDERBAR FÖDELSEDAG MED FINA VÄNNER! <3


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0