almost gay.


skulle hitta på ett bra skillt namn. det fick bli amost gay, och passar dem perfekt. träning idag råååå. haha skrek som en hönsgård som gillades. haha vi hade även tidningen i hallen som skulle intervjua oss och ta kort på alla i laget. usch så ful man blev istället, hade ingen aning om att tidningen skulle komma.. vågar man ens titta i tidningen imorgon eller i övermorgon eller när fasen det kommer ut?!!? hm..... nu är någon galen och vill titta på film med mig ikväll, så kanske att han kommer och hämtar mig, så blire någon rulle. men frågan är om man orkar. skjuss hem är ett absolut måste i. såfall. fårla se, märks väll imorgon om jag går som en död zombie och gäspar om jag haft filmkväll inatt/kväll!

eyeyyeyyeyeyey. imorgon sover mickanboii here!


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0