17 år om en timme och elva min.

just nu sitter jag och tjillar. match imorgon + födelsedag yeeee. sen blir det hem och bli grattad av mormor osv. och senare blir det tårta med dem finaste. sen blir det en repris från förra söndagen. filmkväll och en tripp till donken, men först måste jag packa allt till cypern... åker ju faktiskt i övermorgon. sweet!!!!!!! men imorgon måste jag in till norrtälje innan min samling och köpa ett par wesc hörlurar som jag får av min älskade bror i födelsedags present. och MÅSTE ha med dem till cypern så är det bara. inte så kul att sitta helt ensam på ett plan utan musik. nu kommer lite bilder från gårdagen då jag blev firad av massor sköna och fina människor i förskott,



love


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0