until we bleed

denna helg har verkligen varit en topphelg, i fredags blev det in till norrtälje för röjj med en massa brudar! sen lördags blev det två allsvenskamatcher,,, en vinst och en förlust. träffade även på min käre homie chippas, mm. sen på kvällen åkte jag och elina till friday där det var ett gäng sötisbrudar, hade en dundermysig kväll där det avslutade med the last song. sen igår blev det en städ dag/pluggdag. sen åkte jag till en kompis och hade det trevligt! denna dag orkar jag dock inte med...hade prov första timmen, hade glömt alla anteckningar i skolan, så har inte kunnat pluggat på det under hela kvällen, så vill bara hem snart. sen ikväll blir det träning! ye PUSS.
 


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0