jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

igår var det riktigt fredagmys med en sötis......... elinsötis. först var det thaifood. sen blev det soffliggande med en massa godsaker till idol. OLLE my man!!!!!!!! daniel är det inget fel på heller. mjau. sen blev det mycket snack innan vi äntligen kom till sängs. haha jag älskar att prata i sömnen när andra lyssnar på mig, för man säger så smarta saker då.. =) nyss gick jag till station med svenne, och jag sitter här och dregglar på min snygging till man, när jag sitter hemma och väntar på att mamma skall vara klar i sporthallen, martins match skall vara slut. sen skall vi in till stan och inhandla en vinterjacka till mig mm. sen ikväll luktar det elina. myyyyysigt. förövrigt älskar jag ögoninflamation för får det alltid så sällan.....................................FETT
channing, så jävla snygg.


Kommentarer
Postat av: elin

ohlalalllalala !

2010-10-10 @ 20:25:43
URL: http://baraelinmariecarlsson.webblogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0