if you don't know better, runrunrunrun.



hi, idag gick alla äckliga lektioner innan lunch snabbt för en gångs skull. och fick godkänt på mitt matteprov för en..gångskull! sen så drog jag ävel slaggen på naturkunskapslektionen haha längst fram i klassrummet. sen. vare bara att...springaaaaaaa fortfortfort till bussfan. hemma nu,. sitter och funderar väldigt mycket hur jag ska göra med dagen. finns två alternativ, men jag vill de ena, fast vet att det andra egentligen är det mest förnuftiga. men jag vet inte riktigt längre... känner att jag vill fundera lite mer. säkert ingen som fattar vad jag surrar om, men det är meningen också. hih.i.i.i.i...fuck


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0