who's that chick?

OM DIG

Fullständiga namn: Sophia Johanna Lovisa Blomqvist
Smeknamn: Fia, Fian, soffan, sofftarn (av mattelärarn) hehe..
Bor: Rimbo
Utbildning: Samsäkerhet på Roden

FAVORIT

Färg: svart
Plats: värme, ligga på en strand skulle inte vara helt fel vid det här laget.
Drog: musik
Film: Dear John, Due Date
Djur: hund
Affär: weekday
Serie: OTH

BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln: haha fråga mina bitches..
Gnälla: njae kan jag väll inte påstå
Skrika: ah
Sova: när jag är trött
Drömma mardrömmar: alldeles för ofta
Försöka vara annorlunda: ehm nej?
Klä dig i svart: inte helt svart
Hata folk: finns väll vissa man tycker mindre om.
Lita på folk: nej

SNYGGASTE:

Kvinna: Jessica Alba helt klart.
Man: Chad Michael Murray
Hårfärg: det beror väll helt på
Stil: tufft & vågat

NÄR

Åt du senast: 5 min sen
Läste du en bok senast: två dar sedan kanske?
Var du på konsert senast: somras uppe i östersund
köpte du något senast: måndags
Svor du senast: inget jag håller koll på..
Sjöng du senast: jag sjunger hela tiden
Klagade du senast: idag, för att det är förjäkla kallt....
Är det sommar: såklart, eller?

VEM

Saknar du: alldeles för många
Rörde dig sist: Jonte
Gjorde dig riktigt glad senast: mina tjejer
Fick du sms från senast: luddeman.

HAR DU

För många vänner: det går aldrig att ha för många
Färgat håret: haha OM jag har
Brutit några ben: ja
Opererat dig någongång: japp
Några piercings: öronen, och navelpiercing. funtar på ett tredjeställe.
Egen dator: nej, den spillde jag saft på efter 3 veckors användning typ..
Gjort bort dig rejält: det tror jag nog
Bra självförtroende: njae kan jag inte påstå
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Blivit kär i någon på nätet: nej
Varit otrogen: nej

HUR

Går du: normalt
Fördriver du tiden: sova, plugga, läsa igenom 10000 bloggar
Mycket pengar har du: 30 kr just nu... ekonomi är inte min starka sida
Tjänar du pengar: jag ska skaffa jobb.
Ofta diskar du: inte så ofta
Ofta städar du: ibland
Ofta träffar du din familj: varjedag typ.
Mycket äter du: för mycket
Ofta tränar du: rätt ofta.

sådär nu har jag fördrivit tiden lite.... nu måste jag skyndaskyndaskynda.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0