Nu är det mitt tåg och dax för avgång, stiga på aldrig tveka en minut. för att allt som flyger upp måste landa till slut


heyyeyyee. igår var jag med sötiselin, hade filmkväll med några grabbs sisådär på kvällskvisten. när jag tänker efter vad jag gjort idag, så kommer jag faktiskt inte på något vettigt alls.. eller jo, tittade på freaky friday som är min svenskauppgift, dock somnade jag i halva filmen, så tog mig samman och gick och la mig inne i freddies rum, sov drygt tre timmar, ÅÅÅÅÅÅ fan vad äcklig och skum dröm jag drömde.. helst inget jag vill komma ihåg.. farsdag är det idag också, ååå när jag tänker efter så är jag jävligt nöjd med den papi jag har.. menar det handlar ju om att kunna erbjuda. eller? njee skoja. skall ner och kika ensammammasöker nu som jag missat alldeles för mycket på.. damn nu vare paus hörde jag. hoppas jag kan somna i tid ikväll också, men tvekar på det nu när jag redan dragit slagen en gång...
JUSTE FÖRRA VECKANS HÖJDPUNKT VAR HELT KLART NÄR FRIDAY SPRANG PÅ MIN BUSS SOM ETT PSYKO OCH SKRIKER ÅT MIG "OM DU VILL FIKA MED MIG OCH ALICIA, SÅ HOPPA AV BUSSEN NU!!" sen så sprang hon som en hök ut ur bussen och jag likaså.... hahaha.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0