If you don't live for something, you will die for nothing.

filmen igårdååååååå, hehe satt med två tokrädda brudar, haha galet. dock var filmen lite seg från början, men sista 20 min var tokläskigt.. fyfan, fick sendrag i revbenen typ för att jag hoppa till så jävla mycket.... sen vare bara ta oss hem inatten, mysigt talk på bussen hem hehe, sen sussa jag och fridayyyyyyyy lagom tröttna i hennes säng runt 2. upp sju imorse för fick skjuss hem då, nu har jag sovit yttligare några timmar, och har laddat om inför kvällens fekke. nej skall ner och spela fifa med marren och hans kompis nu. tjulahopp.
ps: älskar att det inte bara är jag som pratar i sömnen,
friday pratade med sin låtsaskompis igår.. lite läskigt vare faktiskt haha..


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0