himlen luktar plast


grym låt september gör utav petters låt "mikrofonkåt"
haha kan det bli mer deppigt än att veta att idag är sista lovdagen, imorgon börjar skolan, helvetet, äcklet osvosvosov. denna dag har bara gått åt helvete... fan. mobilen har börjat krångla igen... och sen har en annan JÄVLIGT ONÖDIG sak hänt.......... vet seriöst inte vad jag ska ta mig till, och att jag inte kan ha något som helst minne utav det.. så typiskt att detta skulle hända just mig. finns bara en person att fråga, men inte direkt att det finns läge för det nu. tror även inte han skulle ställa upp på det.. fan panik jag har. ahja får gå och lägga mig i ett bad snart, sen plugga lite. sen hoppas på det bästa.. damn.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0