rakbena

denna långhelg har gått fort men varit underbart bra!
i fredags bjöds det på grillfest hos henke med trevligt folk, sen igår tog jag 12.00 bussen in till norrtälje med skinande sol. sedan tog jag, friday, dennis och ted båten till fridas ö och hade det jävligt trevligt med mkt snack,skratt spelande och badande, dock hatade jag spelet som vi spela hela tiden (med andra ord) inte mitt fel att jag inte är så ALLMÄNBILDAD... åkte hem runt fyra idag då fridays päron hämtade oss, hänka på demp hem och åt lite mat och sedan fick jag skjuss hem av han. hehe lite kul att det bjöds på mat här hemma med.. så smällde i mig det, som tur är så blire fys med laget 4 dagar i veckan nu, hårdträning!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0