is this the city I live in?

helg klart en lyckad gårdags kväll, dock måste skorna tvättas haha..
vaknade upp med en söt friday, som nyss åkt hem.
mer än så tänker jag inte tillägga här,
mer än sköt er eget istället för att lägga sig i andras liv.
nej nu blire väl bli klar med kommunikationsuppgiften,
passar väl bra nu när man är helt ensam också eftersom resten av familjen
 är på konfermation och 18års kalas.
men fick nyss veta att freddie, joel och fille kommer hit.
sweet, slipper man sitta i ensamheten för ett tag.
hoppas på en prominix med tessan senare.


Kommentarer
Postat av: salina

jag hoppas att du inte menar mig? :p

2010-05-30 @ 19:08:24
URL: http://misssalina.blogg.se/
Postat av: sophia

jag tycker vi pratar om det när vi ses nästa gång istället via bloggen!

2010-05-31 @ 21:25:43

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0