som jag hade dig förut.


vaknat hos sandra. gömda. pluggat. yogat.
Sen hade jag och fritiof bestämt att vi skulle gymma, och som tur var fick vi skjus av hennes syster elin så man slapp gå för det är ju så långt............ kötta på konditionen i 30 min, ska börja ta träningen på mer allvar nu, vi har redan lagt upp tränings schemat typ... ;) nej men det blir sweet.¨hehe blev även ett träningspass när vi blev tvungna att springa till bussen för att hinna med den. ska nog ut och ta en  timmes promenad senare ikväll/inatt. helgen ser ljus ut. nationella i matte på onsdag känns sådär, men fredde har lovat att hjälpa mig ikväll så får vi se hur mkt jag får in i skallen.



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0