never stops this feelings

idag vaknade jag upp med sis, hon var dock lite piggare än vad jag var och försökte få mig att piggna till.. vi drog en fet frulle, elllllllllller juste jag har ju inte käkat något (??????????????????????????) kanske ska gå ner och göra det snart.. men tappat matlusten. ahja sedan var jag så underbart schysst så jag massera salleballes rygg, och det uppskattade hon väldigt mycket, hon sa t.o.m. att hon skulle kunna betala mig för massage, so why not? hehe. salle och terran drog till stan för en timme sen drygt, och jag har mest mögglat hemma, skall nog försöka sätta igång lite med plugg eftersom jag har lite att göra och ta igen.. sen ikväll blire köttarträning x2!
ensamt det känns när familia är i nacka och hälsar på gammelfarmor, bad.
nej nu blire plugg och frulle.



Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0