fuck you elajna...

jahajaaaaaaaaaaaaaaaaa, bara för att elina fucker klagar på mitt uppdaterande så ska hon få sig ett LITET inlägg rååå =)
hm..... pluggandet gick ju sådär, men börjar komma in på ett spår iallafall om vad jag ska redovisa om. sen blev det träning, riktigt rolig och köttig träning, minimål i slutet är en favorit! sen blev det hemfärd, heheh jag och tessan hade tanken att sitta på flaket, men då skulle vi tydligen frysa ihjäl så ah jag, sandrua, salle, terran och elina KLÄMDE ihop oss i luffes bil! hemma har jag inte gjort så mycket, mest tjillat med bror min, drog ner till starre och tömde butiken, eller inte. senare kommer demp hit, han hade sen match i uppsala. imorgon blire kista för shopping, wiho!

 
en bild på mig och jiddrarN!

 


Kommentarer
Postat av: elina

Sluta jidddra vafan!

2010-03-04 @ 21:37:11
URL: http://elinalindajohansson.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0