fly high, kiss the sky and never look down again!

imorse vaknade jag upp med en söt tröttmössa som ville ligga kvar,, själv gick jag upp och fixade mig och såg till så martin var klar. vid 10 var alla klara för avfärd, dempis skulle ta bussen hem och jag och mamma drog till kista och shoppade aset, eller ah det blev väll mest shopping för mig del. sen efter vi hade varit där en lååååång dag så stannade vi till vid arningen och storhandlade mat, jag fick äran att dra matvagnen.... (y) nu är jag hemma och inte gör någonting alls, tänkte gått på bio först men sen så hade man ingen lust, utan fårse hur det blir,.
men de jag brände pengar på idag var;
en body från ginatricot
en vårjacka/skinn från JC
linne från monki
jeans från monki
sommarskor från någon konstig affär (?)
shorts från carlings


bort med snön nu tack, tack.

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0