dom kommer kliva på dig igen!

skoldagen var väll helt okej, lite borta i huvudet dock.. träffade upp tess efter skolan och vi tog bussen till söderhall och där hämta coachen upp oss,, kl 18.00 vare match mot spåret, och vi vann faktiskt, eller inte :d hahaHahHAH.. nu väntar jag på en snygging, aliciaaaaaaaa wowow!  vi lär dra ut någonstans, imorgon kanske vi drar till märsta och kollar martins DM, och sen vid 17.00 är det herrarnas match, kval! viktigtviktigt!


 jag hoppas du trivs nu, för du kommer aldrig någonsin få en chans. =)


Kommentarer
Postat av: sandra

jag behöver ingen chans, du tar ändå aldrig vara på de gånger du har mig sophia, det är snarare ditt val och du verkar glad för det :)

2010-03-27 @ 11:31:16
URL: http://saandrastark.blogg.se/
Postat av: sophia

oj här tar man åt sig?

2010-03-27 @ 13:22:31

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0