we run LA

har jobbat hela dagen idag, duktig av mig tycker jag!
gick även ut med hunden på lunchrasten, så lite sol fick man iallafall, sen så äre faktiskt ganska kul att jobba där jag jobbar för alla gubbkollegor är så skooooooooooooena.
slutade vid fyra, var bara hem och byta om till träningskläder. först. beachträning, awesome. rå kul, rå svettigt, rå jobbigt. men bara nice! sen vare, ner till spåret där helvetes träningen började. 4km intervallträning plus styrka. sprang sammalagt 6 km idag, + beachträning, rätt bra gjort!
men inte nog med det, när jag kom hem från träningen vare bara hem och duscha snabbt för sen drog jag ner till sjön med några söta brudar och spela kubb och hade det allmänt trevligt!

sen så vann man.busenkelt.hihi.=)


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0