vad är rubrik för något?

har varit och tittat lillebrors tre matcher på flygfältet, vann alla sweet!
haha fick även ett sms från mamma som är på island "sitter på toppen bredvid vulkanen, det ryker och är läskigt och jätte varmt. överlever jag detta så klarar jag nog allt" haha jo det får man ju verkligen hoppas på.. börjar sakna henne något.
hatr inte så mycket mer att skriva om dagen, lillebrorsan har nu blivit en facebooks nörd... så nu kommer det börjas slåss om datorn framöver. men skall ta en dusch nu, sen kommer en vän hit och håller mig sällskap, och sen blire hem till henke och fira honom med en massa people! sen finns det även ett alternativ två men det berättar jag endast om jag väljer det.



 


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0