studenten!

gårdagen var grymt avslut på skolåret!
idag har jag varit inne i norrtälje först och tittat på min brors utsläpp, sen hem med hela tjocka släkten för fika och firande. fick ett skönt och trevligt sällskap av freddie, ragge, filip och joel i mitt rum då vi hade en massa långa snack, skrattande och tjoande! sen kom chippen som jag inte träffat på år och dar,,,,,,,,, alltid lika fin!
sen slockande jag runt 20.00,,,, vakna igen vid 22.00 och sen kom min fina sandrua hit, sen nu hade jag tänkt slagga ännu en gång, hoppas de funkar!
btw; bilder från studenten kommer så småningom!
bilder från torsdags;



bilder från idag;

kollla mitt röda öga..........................ontontont.


Kommentarer
Postat av: salina

snygggg tjej!

2010-06-12 @ 12:19:35
URL: http://misssalina.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0