shushu, bajs, bom, drick.

hm................................... länge sen jag skrev här, eller kanske egentligen inte.
men i lördags vare hem till henke och fira han att han blivit 18 barre, med en glassigt folk, och efter tolvslaget vare en till gosse som fyllde 18! lördagen bestog av bläääää och usch på morgonen då en viss elina johansson väcker mig runt 8 (sovit 3 timmar den natten) och då vare bara gå upp och fixa sig, sen åka till gubbängen i farsta och titta ekencup! sen gav alicia mig sovsällskap som jag tackar och bockar för! sen åkte jag inte med mickis imorse till eken igen, vi gled runt där som coolingar, tog sedan bussen hem! emilie kom över ett tag, sedan kom alicia och hämta något, och sen sist men inte minst kom friday till mig, och vi åkte ner till subway och käka med daniela, sedan hem till henne där kvällen tillbringades med henne, friday, elina, preem, henke och ted!
men nu ere dax för moi to sleep, skall ta en morgon prominix med fridayyyyyyyyy och sedan in till norrtälje och jobba med mumi och få cash. fan det sved i fingrarna att skriva allt detta nästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

lite bilder från helgen;
lördags


söndags


måndagen har jag dock inte lagt in några bilder på datorn än, orkar inte heller.


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0