I just wanna make you clap again

ååååååååååh lovely, älskar vädret, älskar mina vänner och älskar att sommarn är så nära!
var en kort skoldag idag, skrev klart sista svenska uppgiften nu. endast äckel görans prov kvar.
elin och jag tog en sväng nere på stan och kika lite i affärer och sedan tog vi en glass och satt
och glassa i solen. tog sedan bussen hem och städa lite i garderoben som behövdes..
sedan kom mamma hem och skrek att jag skulle komma ut och titta på hennes nya bil,
så vi tog en provrunda ner till ica och där hämtade jag ut min klänning som jag ska ha på
fredriks student, skit söt! bilen var iofs också jävligt snygg.
skall väll ner och hjälpa mamma med maten, sen träna och sedan fårvi se vad som händer.
ger iallafall ett extra stort lycka till till min söta tjej frida denna helg eftersom hon tävlar sm!

sommar sommar sommar

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0