det man inte dör av, blir man starkare av.

igår åkte jag till flemmingsberg där jag var med linnéa och emilie och snacka en del och spelade kort, sen kom även aliciiiiia. anlände till norrtälje då jag var med ett äckel en stund, sen åkte jag och var med pontus. sen runt 22.30 tiden anlände alicia tillbaka till svanberga där jag följde med henne och sov där. vi fick imorse skjus till norrtälje av tina, där jag träffa papi en stund och fick cash,,,,,, 1000 spänn i fickan ba! nej men vick 500 till sommarlovskort så jag nu kan åka hur mycket buss jag vill! yeeeeeeeeeeeeeeeeeee. sen ska jag ha pengar till mat ikväll då jag bjuder hem de allra finaste. det lär behövar nu.
men måste fortsätta städa lite nu............


Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0