bra eller dåligt?

har funderat ungefär i vecka nu....... vet fortfarande inte om jag tycker om att fredrik och johan skall flytta nu.
liksom man har känt sig ensam nog ändå, och liksom visst skönt att få hela övervåningen för sig själv.. men seriöst hur tomt kommer det inte kännas. sen om man har en rätt bra syskonrelation så är det mest tragiskt att de ska flytta. fredrik har man ju alltid kunna umgåts med när man känt att man behöver prata med någon, eller bara ha någon där i närheten. jag hoppas att de lessnar snabbt och flyttar hem igen! då syftar jag mest på fredrik eftersom johan knappt är hemma längre... men man kan ju se det lite posetivt, man har iallafall någonstans att ta vägen om det blir alldeles för jobbigt här hemma. skulle varit jävligt bra ´läge för det just nu. så less på allt här hemma just nu.. kul att min mobil är sönder pga en jävla äckelfitt unge som kastar den rakt i marken så hela jävla displayen går sönder samt att man inte får igång den. aha då var man ej nåbar längre... det värsta är att det helt plöstligt blir mitt fel. men så är det väl jämt. alltid mitt fel... har nog ingen större lust att följa med till tyresö imorgon, tar nog och hänger mig istället.

oj värsta emo inlägget, men kände bara för att skriva av mig för så jävla förbannad.


ni betyder så himla mycket. dock är martin ett undantag just nu..

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0