UPPTAGEN BRUD!

igår åkte jag bussen in till norrtälje där jag, frida, mickis och jocke först gick runt i stan och shoppa lite granna, sen drog vi ner till parken och satt och avnjöt en god lunch i strålande sol!
sedan åkte jag och mickis hem till henne, fixade lite stuffs, och sedan åkte till rimbo där vi tillbringade kvällen nere vid vattnet med även frida, ted och emilie, myyyyyysigt!

idag har jag tagit en fika i norrtälje med mickis och snackade en massa, sedan har jag varit på sjukhuset nästan hela eftermiddagen...............har nu kastat i mig mat så jag ska hinna ner till träningen.
så vi höres, pysssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
hoppas även att våran idé fullbordas, hemligt än så länge. men längtar wiie!
 
och vad vill dudå?????!??!!?!?! nej. skoja bara, ju.

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0