DET VAR ETT TAG SEN!

jajuste. precis, de var som sagt ett tag sedan jag bloggade, besöksantalet har sjunkit rejält HAHA.
ahja jag har precis varit i göteborg med mitt älskade lag och lirat partille cup, gick väll sådär, kom till 8dels final, men rätt nöjd ändå då två av våra 9meters slutat, det var liksom mer än 50 lag med i turneringen. det har varit en grym vecka, även liseberg hann vi ju självklart med! varit hemma denna vecka och softat röv, badat mycket, tränat, umgåtts med vänner och från torsdags - fredag har jag varit ute på singö med dennis och hans familj och åkt båt, solat och haft det mysigt. idag suger ju vädret röv.... men friday kommer nog snart, sen vid tre skall ja troligvis ner till beachen och lira med johan, fredde, chippen, hans bror, hans svåger och han polare!
troligvis efter åhus skall jag på konsert till saltsjöyran med fina människor!

lär inte blogga någe mera nu innan åhus, eftersom det är osäkert när jag åker, mamma, pappa och marren åkte idag, jag själv åker med tollbring antingen inatt eller imorgon natt, så osäkert på den fronten, längtar som fan gör jag också...... jag slänger upp en bild på mitt underbara lag som togs under partille!

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0