you are dead!

jahaja det var det man fick föra av salleballerallesnarreknarre idag, men jag gillar't!
ja vi gick nog upp lite för sent idag............................................... typ två (?) illaillailla..
men när man två snygga bruds i rummet så går det ju inget annat än att älska det!
gick precis upp och åt frulle och nu skall salina och sandra typ hem, så ska typ städa iordning rummet lite, spyr på mig själv typ för jag känner mig som en fet jävla spyklump just nu :/
ahja träning från 18.00-21.00 idag yeyeye! sedan får vi se vart kvällen leder oss, men blir det som planerat så skall vi nog chillkröka med några trevliga typer!

pusssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0