true colours

idag gick jag upp skapligt tidigt för att hinna fixa mig i lugn och ro och äta frukost!
tog tolv bussen in med salleballe och blev en mysig och crazy dag med henne in stockholm med mycket shopping och skratt!
vi tog 17.00 bussen hem och hon lämnade mig kvar i bussen den sista biten ;((( men pussar fick jag iaf! hihih..
SWEEEEEEET! så skillad som jag är så står uppsalla bussen vid station så var bara springa till den och så kördes jag hela vägen till mitt hus, he-he nästan iaf..
sitter här hemma och är vrålhungrig nu och skall snart slänga i mig en viking pizza som pappa är nere och beställer!
sen tar jag 20.00 bussen in till norrtälje och spenderar kvällen/natten där och skall upp 10.00 imorgon bitti för damträning i norrtälje på spc......
tack för en lyckad dag älsklings salina <3

många söker svar, fast de glömt vad frågan var.





pusssssssssssssssssssssssssss på dagen förfan!

Kommentarer
Postat av: salina

PUSS PÅ DIG HOTTTTTTTIE!

2010-01-02 @ 21:27:08
URL: http://saliinas.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0