töntarna

sitter just nu i sandruas knä mysigt värre!
freddieboy hade lite friends här, trevligt värre,men dem skall gitta, ;))
hade en heltokej dag i skolan idag, då jag bjuder på lite bilder från idrotten hihiii!
sen vare ju somsagt snabba cash och den var grym!
imorgon blire aflicks match elit emot tumba kl 10.00 kan det bli bättre (?) ahja får sova i tid fan!
sen kanske dennis kommer om han har lust, sen på kvällen bjuds det på mycket!


haha döda mig inte bara sötisar (aaaaa)
btw; bilden på mig, friday, alicia och doris när vi kör en specialare måste ju upp också!


pusssis


Kommentarer
Postat av: Doris

u're soo dead hunny! :P vad heemsk jag ser ut höhö.



<3

2010-01-24 @ 19:36:42
URL: http://dsh.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0