take control

take control eller hur vare alicia? ;)))) hehe..
idah vare först studiebesök på banken, sen lite tjill, sennnnnnnnnnnnnnn lite annat skit och sen idrott och efter de stannade jag, doris och elin(ett litet tag) kvar och kötta ännu mera på gymmet. men det var lite små tråkigt, sen blev de hemfärd men träffa dennis lite innan iallafall :)
skickat min rapport till Inger nu iaf, pallar inte satsa.. fårbli som det blir, tkr bara de är skönt att skicka iväg skiten, polishelvetet skall ju in på onsdag också som jag inte börjat med. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaash :o

ahja, imorgon är det match med mitt älsklingslag iallafall :D:D wiiho!
och på söndag blire katrineholm I think! ;)





saknade tid..

pussisluss..

Kommentarer
Postat av: salina

love ♥

2010-01-17 @ 20:25:26
URL: http://saliinas.blogg.se/

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0