lever min dröm

idag så gick jag och salleballerallesnarre upp hyffsat tidigt he-he.. någon som blev lite sur var ju dennis haha.. men aja, vi tog två bussen in tillsammans med daniel för hon och daniel skulle gå runt i stan osv, så det sket i mig sen :o nejrååååå men I was with a boy, och kom precis hem ungefärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, och nu sitter jag och softar med sandrua, hehe datanördar som vi är! nejmen skall kolla paradisehotel om 1 min :D:D:D dubbelavsnitt och grejer jue =)
och till dig som kommentera anonymt i förra inlägget så vill jag bara säga;
vi var juuuuuuuuu så seriösa och som om vi någonsin skulle bry oss vad du tycker HAhaHAHHAHHhah gulligt :)
tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuue


lever vår dröm, tralalllllllalalallalala....

Kommentarer

Dina åsikter:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Säg vad du tycker:

Trackback
RSS 2.0